Ingen tvättid

Ja alltså tydligen så måste man boka tvättid typ minst en dag innan ifall man vill ha en speciell tid. Inte gå ner 10 minuter innan man vill sätta igång första maskinen.. Jag är ingen tvättoman eller vad man nu kan kalla det. Jag är rätt amatörig när det gäller sånt.

Har idag ägnat mest tid i min soffa, förvånad över att jag inte fått typ ligg/sitt sår så lite som jag rört mig denna dag, helt galet pinsamt! Och jag har liksom väntat på att få sova men nu är ju självklart Wallander på tvn och jag måste ju se slutet...
Imorgon väntar jobb och jag hoppas minsann snön är kvar när jag pluffsar hem sen så jag kan rulla några fina bollar innan den försvinner igen :). Saknar verkligen när det knakar under fötterna!!


Slänger upp en bild på gårdagens oxrullader! Två timmars matlagning och några glas vin, ack så fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0