Mmm

I smell chocolate! Ordagrant. En tripp till banken slutade med lunch och shoppingrunda med proppen. Och jag bröt då trenden och köpte choklad bodybutter ist för det vanliga jordgubb. Tänkte liksom att jag skulle prova något nytt! Och nu går jag runt och luktar choklad. Helt okej, bara det att man blir grymt sugen på just det..

Min kväll igår blev alltså dränkt i choklad kan man påstå. Jag luktade choklad, åt choklad och tittade på choklad. Ack så fint :).



Denna dagen har hittills inte vart så bra dock. Jag är trött på att vara likblek och fruktansvärt ledsen över att bilden till mitt visum blev ordagrant fruktansvärd. Jag får ont i magen när jag ser det och hoppas att ingen någonsin ska behöva öppna mitt pass.. Jag hoppas jag far iväg snart så jag slipper tänka på hur jag ser ut. Skulle vara så grymt skönt!!

Ack, ack. Thats life.
Imorn åker jag mot huvudstaden för att äntligen kunna slutföra visumet och bli godkänd av amerikanska ambassaden. Sen är det bara att invänta resultatet och fara iväg :).

Inga planer inför kvällen än, vi får helt enkelt se hur den slutar. *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0