Om jag ändå vore en hund!

Jag tycker så synd om zippo när jag inte orkar leka med honom.. Han springer runt med mina vantar och när jag inte följt efter honom på en stund lägger han något vid mina fötter, backar en meter, viftar på svansen och ger ifrån sig något slags gnyljud i hopp om att jag ska ha orken att luta mig ner, plocka upp saken och slänga iväg den. Det kan väl inte vara så mycket begärt? Han måste tycka att jag är sjukt lat..
Men det är ju så kul med iPad och iPhone, och en kopp kaffe, och en chokladbit ^^. Men jag ska snart leka lite med dig zippo jag lovar :)

Haha sjukt kul föresten när vi var ute och gick förut och zippo faceplantar, herregud vad jag skrattade! Inte såg väl lilla snuff att skylten som en gång stått i vägkanten nu var borta och istället lämnat efter ett osynligt hål som var perfekt i storlek med hans ena tass. Haha sjukt kul. Men stackarn..

Nu sitter jag här i kökssoffan som vanligt, skänker en tanke på sofie som sitter i ett hav av böcker och fryser på bibblan, på Jennie som sitter och fryser i sin lägenhet, utan halsduk och utan trean och femman, på pappa som åkte samma dag som den första snön föll och inte fick någon snö detta år heller, och sen på zippo igen som flyger upp ur sin korg varje gång någon går in i trapphuset, han får hjärtstopp varje gång dörren öppnas för att han tror att det är pappa. Han är så kär i pappa, stackarn .

Nu kom mamma hem så nu kan jag prata med någon, kul :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är kul!

2012-01-10 @ 21:49:32
URL: http://ivegotadressingroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0