Pizza time!

Ikväll blev det en fruktansvärt onyttig afton som bestod av pizza, kladdkaka, polly och ytterligare en Johnny Depp film. Snart far jag ju iväg en månad och då blir det ju knappast något i verken godisväg eller läskväg som jag kommer få i mig så jag har liksom haft ett litet farväl nu.. Men rätt kryddig och förhoppningsvis intressant mat från andra kulturer hoppas jag få i mig :).

Nu har jag packat ner det fullsmockade kuvertet med dom 100 viktiga papprerna och imorn bitti hoppar jag på bussen mot huvudstaden. Känner mig rätt nervös för stunden och det största problemet må väl vara att jag inte får bära någon telefon på ambassaden. Jag måste alltså lämna den hemma hos challe, hoppa på pendeln in till stan, byta till tbanan vid Centralstationen hoppa av på rätt hållplats och sedan ta mig tillbaka helt utan hjälp. Jag har alltså aldrig någonsin åkt pendel eller tbana själv och har inte den blekaste aning om vart något ligger. Detta ska bli sjukt intressant!
Men jag liksom intalar mig att tar man sig hem från Thailand till sverige helt ensam, onykter som f*n klockan 06.00 på morgonen när man en timme tidigare vart på banglaroad och supit ruset av sig så klarar man nog allt..
Jag hoppas det iaf :)

Nu ska jag somna till ännu en Johnny film och Gå igenom papprerna ännu en gång så jag kan känna mig helt säker inför måndagens hyss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0