Probably the heaviest day ever.

Bööööööööö...
Så känner jag nu. Började jobba alldeles för tidigt i morse och jobbade alldeles för hårt och slutade alldeles för sent. Har sprungit upp/ner/ut/in med tvätten alldeles för många gånger. Har haft alldeles för viktiga, seriösa samtal med högt satta personer och vill egentligen bara släcka lyset nu och sova tills jag ska upp till jobbet imorn. Men jag måste hämta tvätten inom kort och jag måste gå och träna så jag slipper känna att jag är så sjukt lat hela tiden... Galet opepp :/.

Och nu passar även skafferiet på att söka servitris/kallskänk bara för att jag ska åka iväg. Jag tänker ju ändå gå dit och söka men vad tusan gör jag då om jag får jobb? Vad händer då med Brasilien? Med pappa och med filippinerna? Inte för att jag tror att jag skulle få jobb men ändå .. Chansen finns ju faktiskt där när man är utbildad och faktiskt KAN saker till skillnad från alla andra som jobbar på såna där ställen..

Shit vad kritisk och neggo jag är men pyttsan vad jag bara vill sova!!
Förlåt mig jag lovar att vara gladare nästa gång .

Titta här vad glad jag var förut iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0