Blubb

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade och konstigt är väl det. Just denna veckan har jag nämnligen inte gjort ett skit. Men kanske just därför jag inte har något att berätta. I och för sig har jag varit iland på/ivenezuela tillsammans med dom allra bästa i gänget och käkat seafood som hette duga! Det blev även ett och annat glas rose och några pils. Det var utomordentligt trevligt och jag känner mig så himla välkommen här :).

Jag har även bakat frukostbröd och kladdkaka till besättningen. Tror inte det var några ledsna miner efter det inte ^^.

Efter gårdagens viktiga sysslor (som tex att byta vatten i poolen och leta efter delfiner) så hade vi lite födelsedags firande för Anja 1 maskinisten ombord. Vi drack bubbel och åt en och annan getost. Sen blev det förrätt, biffstek och slutligen kladdkaka . Idag behöver man inte ät så hemskt mycket kan jag ju våga säga..

Jag har ännu inte fått några Sjöben och vågorna här ute är alldeles för stora för min smak.. Inomhus mår jag bara illa och utomhus blåser det bara så fruktansvärt.. När jag säger att det blåser så är det inte som det kan vara hemma i byn ibland när man får hålla i luggen. Här blåser håret exakt rakt upp exakt hela tiden. Jag jobbar på att hitta ett bra lä ställe så kg kan bättra på min bränna. Skulle ju skämmas sönder om jag kom hem i samma skick som när jag åkte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0